سی ان سی سنگ دو کله

سی ان سی سنگ دو کله -مدل SA1222S-2 : این مدل دستگاه سی ان سی سنگ برای برش و حکاکی بر روی انواع سنگ طراحی گردیده و ابعاد کاری این دستگاه z=45cm , y=220cm , x=120cm برای هر کله یا هد می باشد.

این سی ان سی سنگ دارای دو هد به هم متصل می باشد. با طراحی و ساخت بسیار قدرتمند که دو عدد اسپندل همزمان دو قطعه سنگ را می تراشند.

پس از طراحی قطعه کار و گرفتن جی کد توسط کارت CNC دستگاه  ، کد اجرا می گردد .

کاربرد دستگاه سی ان سی سنگ دو کله : 

دستگاهی قدرتمند و صنعتی برای تولید انبوه تولید راما ماشین

توضیحات دستگاه

موتور محورهای xyz سروو ۱۰۰۰W – 2000RPM می باشد. که توسط گیربکس های خورشیدی لقی صفر، بر روی رک و پینیون  ( چرخ و شانه مورب ) حرکت می کند . ریل ها واگنی  ( لاینر )  ۳۵ در محورها به همراه واگنی های مستحکم با دقت بالا

سروو موتورها یکی از مهم‌ترین اجزای الکترومکانیکی در بسیاری از سیستم‌ها و دستگاه‌های الکترونیکی هستند. این موتورها به عنوان یک عنصر کنترلی دقیق و قدرتمند شناخته می‌شوند و در بسیاری از برنامه‌ها از رباتیک و اتوماسیون صنعتی تا مدل‌سازی سه‌بعدی و دستگاه‌های پزشکی استفاده می‌شوند.

سروو موتورها با توجه به نوع کاربرد، اندازه و ویژگی‌های فنی مختلفی دارند. این موتورها معمولاً شامل یک موتور القایی (DC یا AC)، یک گیربکس و یک سیستم کنترل الکترونیکی هستند. از آنجایی که سروو موتورها باید حرکت دقیق و قابل کنترل داشته باشند، اغلب از یک انکودر با دقت بالا بر روی شفت استفاده می‌شود تا موقعیت دقیق شفت تشخیص داده شود.

سروو موتورها به طور عمده در سه نوع عمده تقسیم می‌شوند: سروو موتورهای DC، سروو موتورهای AC، و سروو موتورهای خطی. هر کدام از این نوع‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و برای کاربردهای مختلف مناسب هستند.

از جمله ویژگی‌های مهم سروو موتورها، می‌توان به دقت بالا، سرعت قابل تنظیم، قدرت گشتاور، پاسخگویی سریع، و قابلیت کنترل دقیق اشاره کرد. این ویژگی‌ها باعث شده است که سروو موتورها به عنوان یک ابزار بسیار مؤثر برای کاربردهای پرسرعت و دقیق در صنایع مختلف شناخته شوند.

با توجه به اینکه سروو موتورها قابلیت کنترل دقیق حرکت را دارند، آن‌ها به طور گسترده در ربات‌ها، CNC (کنترل عددی رایانه‌ای)، دستگاه‌های پزشکی، دستگاه‌های جوشکاری، دستگاه‌های تست و اندازه‌گیری، و بسیاری از سایر برنامه‌های صنعتی و تجاری استفاده می‌شوند.

به طور کلی، سروو موتورها به عنوان یک ابزار قدرتمند و چند منظوره در صنایع مختلف شناخته شده‌اند و نقش بسیار مهم و حیاتی در بهبود عملکرد و دقت سیستم‌های الکترومکانیکی دارند.

 اسپیندل این دستگاه دو عدد ۱۸۰۰۰دور به توان ۶KW میباشد که ER32 است و در صورتی که مشتری توان بیشتری بخواهد می‌توان اسپیندل ۱۸۰۰۰ دور به توان ۱۲KW به ER40  نیز بر روی آن نصب نمود .

در این دستگاه چهار طرف دستگاه قاب خورده و جلو و عقب دستگاه درب می خورد و به روی ریل ها کاور برزنتی آکاردئونی قرار گرفته است .

نکته مهم دیگر اینکه کل بدنه دستگاه قبل از رنگ سند بلاست شده و تا سطح عاری از کثیفی و چربی گردد و پس از آن رنگ اپوکسی می خورد .  که در جلوگیری از پوسیدگی شاسی که یکی از معضلات دستگاهای cnc سنگ است ،  بسیار موثر می باشد . 

مدل دستگاهSA1222S2
نوع موتور محورهاسروو ۱۰۰۰w ,2000 PRM
نوع گیربکس بر روی محور هاخورشیدی بدون لقی
طول و عرض محورهای X,Yبرای هر کله ۲۲۰*۱۲۰ cm
نوع کنترلر Radonex
ارتفاع از کف میز برای محورZ50cm
جنس محور Zتمامی آلومینیوم ریخته گری شده
جنس میز کف ناودانی و روی ناودانیpvc- پلی اتیلن
اسپیندلER32-6kw – برای هر کله
جنس بدنهپروفیل فولاد ST52 
ابعاد پروفیل ها و ضخامتmm 200*200 – با ضخامت ۶و۸ mm
آماده سازی قبل از رنگ  سند بلاست
نوع رنگرنگ اپوکسی
نوع ریل ها و سایزریل واگن (لاینر) – ۳۵ mm
حفاظت از ریل هاتوسط کاور آکوردئونی 

سی ان سی سنگ دو کله -مدل SA719S2

همین دستگاه برای اینکه قیمت اقتصادی تر هم داشته باشد با مشخصات زیر هم تولید می شود.

مدل دستگاهSA719S2
نوع موتور هاسروو ۷۵۰w ,3000 PRM
نوع گیربکس بر روی محور هاخورشیدی بدون لقی
طول و عرض محورهای X,Yبرای هر کله ۱۹۰*۷۰ cm
نوع کنترلر DSP
ارتفاع از کف میز برای محورZ50cm
جنس محور Zتمامی آلومینیوم ریخته گری شده
جنس میز کف ناودانی و روی ناودانیpvc- پلی اتیلن
اسپیندلER32-5/5kw – برای هر کله
جنس بدنهپروفیل فولاد ST52 
ابعاد پروفیل ها و ضخامتmm 200*200 – با ضخامت ۶و۸ mm
آماده سازی قبل از رنگ  سند بلاست
نوع رنگرنگ اپوکسی
نوع ریل ها و سایزریل واگن (لاینر) – ۳۰ mm
حفاظت از ریل هاتوسط کاور آکوردئونی 
Tags: , ,
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها